Här bjuder jag på makalöst goda recept på bland annat näringsrika kakor. Godkänn de digitala kakorna som hjälper sidan att rulla smidigt.
Den tekniska lagringen eller åtkomsten är absolut nödvändig för det legitima syftet att möjliggöra användningen av en specifik tjänst som uttryckligen begärts av abonnenten eller användaren, eller för det enda syftet att utföra överföring av en kommunikation över ett elektroniskt kommunikationsnät.
Den tekniska lagringen eller åtkomsten är nödvändig för det legitima syftet att lagra inställningar som inte efterfrågas av abonnenten eller användaren.
Den tekniska lagringen eller åtkomsten som används uteslutande för statistiska ändamål.
Den tekniska lagringen eller åtkomsten som används uteslutande för anonyma statistiska ändamål. Utan en stämningsansökan, frivillig efterlevnad från din Internetleverantörs sida, eller ytterligare register från en tredje part, kan information som lagras eller hämtas endast för detta ändamål vanligtvis inte användas för att identifiera dig.
Den tekniska lagringen eller åtkomsten krävs för att skapa användarprofiler för att skicka reklam, eller för att spåra användaren på en webbplats eller över flera webbplatser för liknande marknadsföringsändamål.
12 svar på ”Milkshake med choklad och banan”
Åh, var är flaskan från? 😍
Det är faktiskt en gammal återanvänd smoothie-flaska från Froosh 🤗
Lyxade till frukosten, ”Godaste i hela världen” sa sonen 😄
Åh wow! Vilket underbart betyg!
Vår 18 Mån älskar denna men även vår 7 o 5 åring!😍 såååå god!!!!!!
Åh så härligt 🤩🤗
Oh denna är jättegod, undrar om det har betydelse för hur mycket kroppen tar upp järnet från pumpakärnor när det blandas med mjölk som innehåller kalcium?
Kalcium skulle kunna hämma upptaget av järnet, men det betyder inte att järnet i maten försvinner helt 🤗 skulle du vilja kan du ta en ekologisk mjölkdryck (t ex havredryck eller mandeldryck). De är inte tillsatta med kalcium.
Sååååååååååå god❤️
Jag tycker smoothies är god men min dotter tycker att det smakar för mycket banan. Vi skulle vilja ha lite mer chokladsmak. Testade att lägga i mer kakao men då tyckte hon att det istället blev för mycket kakao😂 har ett väldigt kräset barn när det gäller mat
prova med sockerfattig oboy istället,,, mildare än kakao och inte lika mycket socker som vanlig oboy
Tack snälla för detta recept! Jättegott 😋